X

Häromdagen när jag gick på stan med min mamma så blev hon helt till sig och väste:
- Jenny, gå förbi den tanten där och kolla på hennes ansikte. Hon var din pappas stora tonårskärlek.

Man är väl till lags, så jag stressade förbi henne och sen ropade mamma på mig så att allt skulle verka "äkta".

- Var hon snygg?
- Nejdå mamma.

Nu till saken.
Man släpper det aldrig va?

Ens ex nya tjej, tjejen som snodde ens pojkvän, tjejen som du vet att din kille tycker är snygg, tjejen som alltid smsar din pojkvän.. the list is long.
Det spelar ingen roll hur gullig och snäll den här 'tjejen' är, pratar du gott om henne - är du död.
Och det viktigaste av allt: Hon är ful.
Killar där ute, om din flickvän frågar om blondinen där borta är snygg.. svaret är alltid NEJ, hon ser ut som mitt frukostägg.


Kommentarer
Postat av: LOUISE

Hahahhahah. frukostägg. Cracks me up1*

KOM HIT SNART

2009-09-04 @ 19:38:27
URL: http://lundberglouise.blogg.se/
Postat av: detkretsarkringgoss.blogg.se lovisa

kloka ord från en vis jenny! :)



/lovisa

2009-09-14 @ 19:41:51
URL: http://detkretsarkringgoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0