Forman

Sitter i uterummet och väntar på mina vänsingar. Funderar på att göra det här stället mer mitt än vad det redan här. Önskar att det hade gått att göra till Eric Forman's källare i That 70s show, fiket i F.R.I.E.N.D.S eller baren i How I Met Your Mother. Finns sån vänskap ens i verkligheten? 
Jag är så sjuuuukt nära mina vänner men vi har ingen sån plats. Och jag tror inte det går att fixa heller. Wellwell, inget är omöjligt :) 

David Schwimmer, Topher Grace och Jason Segel.


UPDATE: hade det så bra ikväll!
det är otroligt vad Mac's webcams är underhållande.



Kommentarer
Postat av: Marielle

Kommer du ihåg på 60-talet då det var aktuellt med berlockerarmband i guld?



Nej, jag tänkte väl det... Just nu har du chansen att vinna nya MODERNA smycken till ett värde av 3000kr - om du svarar rätt på "Gissa bilden"!



Alla tävlingsdeltagare får dessutom en gratis gåva. Var med och tävla du med! :-)

2009-08-12 @ 20:09:38
URL: http://marielle.missworld.se
Postat av: minnie

Nu är det utlottning på min blogg igen denna gången delar jag ut ett presentkort på H&M för 1000 kr. Blir jätte glad om du är med och deltar ;)

2009-08-15 @ 01:00:01
URL: http://www.minnies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0